Jak znaleźć motywację na trening? Mam na to 10 sposobów

🇺🇸

Wszystkich nas dopadają te dni, kiedy nasza motywacja do działania spada…
Bo jest brzydka pogoda, bo pokłóciliśmy się z bliską osobą,
jest korek na drodze, a nasz szef wkurzył nas jakąś zupełnie nieistotną sprawą.
I już czujemy że tego dnia nie zrobimy nic więcej i na nic już nie mamy ochoty.
To może się przeciągnąc z jednego dnia na kilka kolejnych, a potem następne i
chwilowy brak motywacji stanie się stałą wymówką do nie chodzenia na siłownię.
Mnie też to dotyczy, ale znalazłam kilka prostych sposobów,
żeby zwalczyć brak motywacji do treningów
. I nie mówię tu o przedtreningówkach 😏

IMG_2513_edit

Łapcie 10 pomysłów na to
jak mimo spadku motywacji zachęcić siebie do pójścia na trening!

  1. Największą motywacją dla mnie jestem ja sama. „Miłość własna” lub po prostu troska o własny interes nie ma nic wspólnego z egoizmem, a umiejętnością zadbania o siebie. Poprzez pracę nad sobą stajesz się silniejszą osobą, a takie są w stanie pomagać innym. Świat potrzebuje pewnych siebie osób znających swoją wartość. Więc jest prosta sprawa.. „Dzisiaj kocham siebie i doceniam swoją pracę na tyle aby …. (np pójść na trening i o siebie zadbać 🙃)
  2. Dobra muzyka treningowa – nowa playlista zawsze dodaje mi mocy! Zazwyczaj wręcz nie mogę się doczekać żeby pojechać na siłownię i zrobić konkrety trening z muzyką w słuchawkach Monster iSport Freedom

    IMG_2567

  3. Nowy rodzaj treningu / inne akcesoria treningowe / nowy plan treningowy – Zmiana rutyny treningowej może być zbawienna w przypadku wszystkich zdemotywowanych sportowców. Obecnie mamy tak wiele możliwości jeśli chodzi o sprzęt czy ćwiczenia, że śmiało możemy wykonać inny plan w ramach urozmaicenia, który nadal będzie zgodny z naszymi założeniami treningowymi.
  4. Nowe miejsce na trening – ta sama siłownia, box crossfitowy lub boisko może stać się nudne.. Ci sami ludzie, ten sam sprzęt, ogólnie otoczenie które kojarzy nam się z monotonną rutyną.. Więc może mała zmiana raz na jakiś czas załatwi sprawę? Co chwila powstają nowe kluby fitness czy centra sportowe, więc pewnie jest miejce które warto sprawdzić.

    IMG_2589_EDIT

  5. Trening w parach – z partnerem treningowym jest na pewno raźniej! Wspólny trening to nie tylko duża dawka motywacji ale też dobry sposób na spędzanie czasu razem.
  6. Codzienne bicie małych własnych rekordów i osiąganie celów – ustawianie sobie wyzwań zawsze działa motywująco i nkręca nas do dawania z siebie więcej. Nie mówię o tym aby codziennie bić rekordy w dźwiganiu ciężaru, ale Twoim celem może być ilość powtórzeń lub serii, zmiana czasu przerw lub progres na ciężarze.

    IMG_2545

  7. Dokumentowanie i sprawdzanie swoich wyników – wiem że dla niektórych robienie selfików na siłowni jest głupie lub krępujące, ale tak szczerze to jest to świetny sposów na sprawdzanie swojego progresu. Zawsze jak zaczynam wątpić w siebie to patrzę na stare zdjęcia i widząc zmiany zachodzące w moim ciele przypominam sobie po co to wszystko robię i nagle całość nabiera sensu, a ochota na trening wraca.
  8. Nowe ciuszki – Wiem że to niby nic specjalnego ale… Od czasu do czasu nic mnie bardziej nie zmotywuje jak nowy secik od Workout Empire Jestem kobietą, co zrobić  💁🏻‍♀️

    IMG_2472_edit

  9. Jeśli nie teraz, to kiedy? – Pytanie poważne na tyle, że daje mi kopa w tyłek i ruszam na siłownie!
  10. Czy już osiągnąłeś to, o czym marzyłeś? Jeśli nie, to chyba powinno to być wystarczającą motywacją, prawda? Nie spełniamy naszych marzeń poprzez nic nie robienie. Tak samo nie zrobimy wymarzonej formy nie trenując. Ruszaj na trening!

 

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Connecting to %s