Mniej stresu, więcej śmiechu!

🇺🇸

 

Każdy z nas musi radzić sobie ze stresem i każdy z nas ma inne metody by się od niego uwolnić. Dzisiaj chciałabym się podzielić z Wami moimi pomysłami
na rozluźnienie ciała i umysłu.

Pamiętaj, że czasami napięcie z naszego ciała (wynikające np. z mocniejszego treningu) może wpłynąć na nasz umysł (i na odwrót – stesujące myśli mogą doprowadzić do skurczów mięśni i napięcia w ciele), więc ważne jest, aby znać również takie metody relaksacji, które działają i na głowę i ciało w tym samym czasie.

meditation

× Medytacja
Możesz wykonywać dowolny rodzaj medytacji lub rytuałów relaksacyjnych (takich jak Yoga czy Pilates). Pomaga to uporządkować myśli i rozluźnić ciało. Podczas wykonywania ćwiczeń możesz słuchać muzyki relaksacyjnej – pomoże Ci to się skupić i wyciszyć. Zajrzyj też na Quiet Place Project

 

 

stretch

 

× Stretching
Stretching (rozciąganie) dotleni Twoje mięśnie i zrelaksuje ciało. Da Ci również spokój myśli i pozwoli się wyciszyć. Pamiętaj o głębokim oddychaniu i pozwój swojemu ciału się rozluźnić!

 

 

roller

× Automasaż
Aby wykonać automasaż możesz wykorzystać piłeczkę do tenisa / lacrossa lub piankowy wałek (foam roller / roller). Jest to rewelacyjna metoda aby pozbyć się napięć w ciele i rozluźnić zakwaszone partie mięśni.

 

 

music

× Muzyka
Tańcz, śpiewaj lub słuchaj muzyki, która poprawia Ci nastrój. Rytmiczne dźwięki sprawiają że jesteśmy bardziej energiczni, a to poprawia nam humor.
Po prostu baw się dobrze przy ulubionej muzyce!

 

aromatherapy

× Aromaterapia i gorąca kąpiel
To świetna metoda na wyciszenie organizmu przed snem. Przyjemne zapachy wprowadzą Cię w miły nastrój, a ciepła woda rozluźni mięśnie.

6

A jakie są Twoje rady na temat relaksacji ciała i umysłu? Masz jakieś metody, którymi chciałbyś się podzielić? Zostaw komentarz! Chętnie dowiem się jakie są Twoje propozycje.
A więc życzę Wam.. Mniej stesu i więcej uśmiechu! ❤️

2 uwagi do wpisu “Mniej stresu, więcej śmiechu!

  1. Hi!

    Interesting actions to do in order to relax ourselves. I would add this one:

    Complete breathing: The more oxigen you take, the less distressed you feel. Putting your hands below the chest and feeling how your lungs are slowly filled with oxigen until you cannot fill them more and then you expel (slowly too) the air from your lungs.

    After repeating those two actions during 10 minutes more or less it’s probable to feel yourself ok.

    Greetings!!

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s